wtorek, 27 listopada 2018

Nastał grudzień... :)

Drodzy Rodzice, Drogie Wilczki!

30 listopada (piątek)
1) zapraszam na 18.00 na mszę świętą w intencji ks. Proboszcza z okazji imienin. Kto może być, to zbiórka o 17.50 przed kościołem.
2) o godz. 19.00 w harcówce odbędzie się SPOTKANIE Z RODZICAMI (po mszy wieczorowej), a na nim:
- informacje odnośnie deklaracji i składki rocznej,
- informacje o zimowisku,
- wiele ciekawostek na temat naszej Wilczej Gromady :)

Zapraszam na nie wszystkich Rodziców, a w szczególności Tych, do których nie mam danych kontaktowych (nowo przybyłych Wilczków). 

Ostatnio w niedzielę 25 listopada pisałam do Państwa sms-y odnośnie śpiewu na mszy o 18.00. To była wyjątkowa sytuacja. Wiem, że nie do wszystkich ta informacja dotarła. Przepraszam za to, ale nie do wszystkich mam numery telefonów, dlatego ZAPRASZAM JESZCZE RAZ NA SPOTKANIE, by te dane uzupełnić :) Spotkanie będzie trwało około 30 min.

Natomiast w sobotę 1 grudnia odbędzie się kolejna zbiórka. Tradycyjnie w godzinach 9.00-12.00. Ubieramy się ciepło, by nie zmarznąć podczas zimowych harców. 

Przypominam o deklaracjach tym Wilczkom, którym ostatnio ją dałam.

Ekwipunek na zbiórkę:
- Kronika Wilczka,
- sakiewka sobieradka,
- Mowgli,
- piórnik,
- 5 zł na grudniową składkę.

P.S. Szykujemy się na nocne spotkanie Gromady. Termin to 14-15 grudnia. Szczegóły wkrótce. 15 grudnia odbędą się też Wilczkowe Mikołajki. Do dzieła!

Ze wszystkich sił!
Akela