czwartek, 2 grudnia 2021

Zbiórka

Drogie Wilczki, 

zapraszamy Was na kolejną zbiórkę już w najbliższą sobotę (4.12) 🌳🌲

Spotykamy się przy plebanii o godz. 9:15, zakończymy o godz. 12:30

Jeśli pogoda na to pozwoli wybierzemy się do lasu, więc ubierzcie się ciepło 😊

Na zbiórce Wilczki, które są już z nami przynajmniej 3 zbiórki dostaną ode mnie deklarację członkowską, proszę o wypełnienie jej i przyniesienie na następną zbiórkę lub w niedzielę 5 grudnia na Mszę Św.

Zabieramy:

  • Mowglika
  • Kronikę Wilczka (zeszyt)
  • piórnik
  • śpiewnik
  • średniej wielkości słoik
  • coś do picia i coś do jedzenia
  • maseczkę 
  • środek dezynfekujący
  • oświadczenie o stanie zdrowia (w związku z pandemią)- wydrukowane i podpisane przez rodziców- https://photos.app.goo.gl,Wilczki, od których go jeszcze nie dostałam (rozdawałam je na ostatniej zbiórce)

Natomiast w niedzielę (5.12), tak jak już pisałam, będziemy razem uczestniczyły we Mszy Św. naszego szczepu. Spotykamy się przed kościołem o godz. 17:45.

🎶Szukamy chętnego Wilczka, który chiałby zaśpiewać psalm podczas tej Mszy Św., można się zgłaszać do Akeli na zbiórce 😊

Ze wszystkich sił!
Akela i Raksha