środa, 14 lutego 2024

Karty kwalifikacyjne!

Kochane wilczki! Drodzy rodzice!

Przepraszam za kłopot, ale proszę, aby każdy wilczek przywiózł ze sobą jeszcze raz wypełnione karty kwalifikacyjne. Jest to spowodowane tym, że większość z nich jest niestety błędnie wypełniona. Zdaje sobie sprawę, że nie wytłumaczyłam Państwu co i jak należy wpisać, więc tutaj napiszę małą instrukcję, która obowiązuje na każdy wyjazd 😊. 

1. W rubryce hufiec/jednostka proszę wpisać - 2. Hufiec Garwolińsko-Pilawski/2. Gromada Pilawska

2. Proszę nie wypełniać rubryki Informacje dotyczące wypoczynku - to rubryka dla nas 😊

3. Proszę wypełnić CAŁĄ rubrykę Informacje dotyczące uczestnika wypoczynku, która mieści się na dwóch stronach i powinna skończyć się podpisem rodziców. Proszę także o informacje o szczepieniach, można załączyć kserokopię szczepień (jeżeli już dostałam taką kserokopię to nie trzeba jej znowu drukować)

4. Na drugiej stronie już nic nie trzeba wypełniać, chyba że tabelkę o niewymaganych informacjach, które jednak zachęcamy by wypełnić  

5. Proszę nie wpisywać kwoty zimowiska, gdyż może ona ulec zmianie (ale nie na więcej niż zapowiadałam, tylko może się zmniejszyć 😊)

6. Całość należy podpisać na trzeciej stronie 

Mam nadzieję, że teraz będzie Państwu łatwiej wypełnić tę kartę poprawnie, a jest to dla nas bardzo ważne, żeby ta karta nie miała błędów 😊

Do tego chciałam jeszcze przypomnieć, że na zimowisko wilczki mają zabrać swoje odpowiedzi z kalendarza adwentowego! I oczywiście, że dzieci NIE ZABIERAJĄ ze sobą telefonów ani żadnych innych urządzeń elektronicznych! 

Jeszcze raz przepraszam za problem 😊

Ze wszystkich sił!

Akela Maja